9 Ekim 2007 Salı

Neler Oluyor Bana!

Yi-ye-mi-yo-rum, Açım, ama yemek yiyemiyorum. Çok şükür öyle yatak döşek yatacak bi halim yok ama bi tuhafım işte ağzımın tadı yok, canım bişey yemek istemiyor, bişey yapmadan öyle hep uyumak istiyorum, HERŞEY KÖTÜ KOKUYOR, bööğ... Acaba hamilemiyim? :)))) Ayrıca içimde kopan fırtınalar da cabası kendimi çok mutlu ve huzurlu hissederken birdenbire cinayet filmlerinden fırlamış gibi oluyorum. Herkese bişey söyleyesim var tırnaklarım çıkarılmaya hazır bekliyorum. Sanırım hormon dengem allak bullak oldu! Bir de dün apar topar doktora gitmemi sağlayan ve bacaklarım ve ayaklarımda çıkan kırmızı lekeler ve onların uyuz edercesine kaşıntıları... Çok şükür önemli bişey yok dedi doktor da rahatladık. Sonra onu yine gördük ve daha da rahatladık. Küçüğüm ordaydı. Şu an taslak aşamasındaymış çok küçük olduğu için ona küçüğüm diyorum (bi kesenin içinde küçücük bi gölge şimdilik) Doktoruma göre kendimi ne kadar kötü hissedersem küçüğüm o kadar iyiymiş. Belirtilerin olması demek gebeliğin normal seyrinde ilerlediği anlamına geliyormuş. Yani midem bulanıyorsa ve herşey kötü kokuyorsa sanırım şükretmeliyim :)) Şükürler olsun ki herşey normal görünüyor. Bakalım ilerleyen günlerde bizi neler bekliyor! 3 hafta sonra tekrar doktora gideceğiz Şimdiden bu 3 hafta ne zaman geçecek diye sabırsızlanıyorum. O zamana kadar uyusunda büyüsün niiinniiiiii.....

Hiç yorum yok: