24 Nisan 2008 Perşembe

Yaşasın Son İş Günüm




Yarın itibariyle 35+0 oluyorum ve artık çalışamaz raporumu alıp eve kapanmayı düşünüyorum. Aslında evde de yapmam gereken baya bi işim var ve baya bi ağırlaştığım için bir kaplumbağa edasıyla anca bitiririm. 32+0 da aldığım "5 hafta daha çalışabilir" raporumun 3 haftasını çalışabildim (ki bu benim için bi mucize) benden bu kadar biraz da evdeki işlerime, oğluş için hazırlıkları tamamlamaya, şööyle ayaklarımı uzatıp yangelip yatarak kitap okumaya, zaman ayırmam gerektiğini düşünüyorum. Keza artık işyerinde de kendimi verimli hissetmiyorum ve her işbaşı yaptığımda neden hala burdayım ki demekten kendimi alamıyordum doğrusu. Oğluş da baya bi sıkılmaya başlamış olacak ki bilgisayarın başına her oturuşumda ittirip-kaktırmaları ve gerilmeleriyle o da sıkıntısını baya bi hissettirir olmuştu. Sanırım ilerde meslek seçimi yaparken masa başı bi işi tercih etmeyecek!

Hiç yorum yok: