17 Ağustos 2008 Pazar

Oğluşun kısa bi çapkınlık turu!

Yaşasın gezmeye gidiyoruz!

Bu sefer nereye gidiyoruz ki!

Güzel kızlar da görebilecekmiyim acaba!

Şimdiden ağzımın suları aktı yahu

Aman Allahım gözlerime inanamıyorum!

Ehh bu sarışın fena değilmiş

Hımm işte bu fıstık tam bana göreymiş. Adın neydi canım bakiim senin?

Eywah annem geldi!

Ya anne bi rahat vermiyosun yaa

tam muhabbeti kuruyordum geldin off...

Hadi eve gidelim bari ya zaten kafam bozuk. Biran önce büyüyüp kendi kendime gezmelere başlamalıyım! Yoksa bu annem bi rahat vermeyecek bana...

2 yorum:

Hülya dedi ki...

Benim yakışıklı oğluşuma Maşallah...çapkınlık ta yaparmış ama çaktırmazmış...sen daha dur annesi o biraz daha büyüsün bak kızlar nasılda döncek etrafında yavrucuğun...
Allahım bağışlasın sevgili yavrumu...çok özledik sizi hem de çok...

gökkuşağı dedi ki...

Walla Hülya teyzesi yaa çapkın olacak herhalde! Şimdikiler tam fırlama. :D
Amin canım Allah hayırlı sağlıklı ömürler nasip etsin yavrularımıza... Biz de özledik walla kucakla Ayşe kuşu da gel annesi