16 Eylül 2010 Perşembe

GOKAY gitti.


Dayımız bugün itibariyle İtalya ya master a gitti. Dün akşam uğradık vedalaştık, Oğluş a durumu her ne kadar anlatlaya çalıştıysam da anladığını pek sanmıyorum. Oğlum bak dayı çoook uzağa gidicek onu uzuuun bi süre göremeyeceğiz tamam mı dedim. Anlam veremeyen bakışlar atarak yaramazlıklarına devam etti yine...

Neyse dayımızı özleyeceğiz soracağız gel diyeceğiz ilerleyen zamanlarda. Motor unu soracak yine, yolda giderken onun arabasının aynı modelini görünce "Gokay ın aabası" diye anımsayacak... Belki de "Gokay gitti aksam gelcek" diyecek. (Bizimle hergün işe gidip akşam gelme muhabbeti yaptığı için onun için gidenler genelde işe gidiyor ve akşam geliyor) Hatta sırf bu yüzden oğluş da artık bu aralar ben de işe gidicem akşam gelcem diye radikal kararlar alıyor! Duyuruyor "Abi oldum ben" (İşe gidebilmek için mühim bir basamak bu tabi!)

Sağlık olsun da hayırlısıyla gitsin gelsin, eğitim şart diyorum Gökaycım sonu da yok ama bea! Sıfırdan yeniliklerle dolu farklı bir dünya inşallah yolun hep açık olsun ablacığım.....

3 yorum:

Hülya dedi ki...

Göksuncum Allah kavuştursun İnşallah...ayrılık zor olsa da bir süre sonra insan ayrılığa karışıyor nefesini tuturak beklemeye başlıyorsun...Gökay a da cok ama cok başarılar dilerim...sağlıkla güzellikle tekrar kavuşmanız dileğiyle....

GeCheMe dedi ki...

En çok Efe'yi özlüyorum zaten.. Unutur mu acaba diye geliyor aklıma bazen.. Neyse artık ilk okul çağına gelsin zaten yanıma alacağım onu.. Burada okula başlasın İtalyanca öğrensin, siz de işte ara sıra gelir görürsünüz.. :) Dayısı gibi olsun daha ne istersin dimi ablacım? :) Eğitim şart Kokuşum! :)

esra:) dedi ki...

canım fotoğraflara bakınca bir kez daha aladımki erkeğin yaradılışındaki farklılık daha ilk anda belli ediyor kendini.bu ne tutku böyle ya.ne kadar mutlu motosikletin üzerinde...Dayısı gibi poz vermiş birde.Maşallah...Kardeşin Gökay' a başarılar diliyorum.İnşallah oğluşun da en az dayısı kadar başarılı olur hayatta.