3 Ocak 2011 Pazartesi

2011 mi peeeehhhh.....


Vallahi sevmedim ben bu yılı! Zaten 11 rakamına oldum olası ayar olurdum, bi de çek bakalım 365 gün işin yoksa şimdi! Bu sene bakış açım bile değişti şu christmıs muhabbetlerine, bunak Noel babaya acayip kıl olmaya başladım mesela, Heryer süslü püslü, rengarenk, çam ağaçları evlerin baş köşelerinde çocuklara anlatılan boş ve gereksiz hediyeli zırvalıklar.... Daha geçen sene oğluşa koşa koşa noel baba kıyafeti alıp giydirerek hemen fotoğrafını çeken de yine bendim oysa ki! Şöyle bi düşündüm de o bunak bizim bayramlarımızı kutladı mı hiç bir kere bile olsa kurban kesti mi şimdiye kadar, peki oruç mu tuttu ramazanda, aradı mı kandillerde duyan, gören, bilen varsa söylesin.... Benim için de bundan böyle hırıstiyan zırvalığından başka bişey değildir öyleyse....

Ayrıca itiraz ediyorum geçmesin artık yıllar, yaşlar kutlamıyorum ben bu yeni yılı.... Yaşlanıyorum ama yaaa, zaten ne kadar ömrüm var sermaye ne kadar kaldı bilmiyorken heyo yaşasın 1 yıl daha yaşlandım diye hopbidik hopbidik gezecek halim de yok :( Neyse her ne kadar rakamlarını sevmesem de umarım herkes için iyi bir yıl olur....


Gelelim oğluş' a; 15 Kasım 2010 Kurban bayramının arefe günü itibarıyla emzirme olayımız resmen son buldu. Ben gerçekten hazırmışım ki zaten 2,5 yıl emzirerek baya bi abartmıştım bu muhabbeti bana hiç koymamakla birlikte oh ya şükürler olsun problem çıkmadı bile dedim. Ama oğluş hala yer yer aklına düşüyor olsa gerek ki eski samimiyeti kurmak için hamleler yapıyor :D Bu durum da artık zamanla unutulup gidecek diye düşünüyorum. Aslında 2,5 yıl emzirdiğim için hiç de fazla demiyorum karşılıklı olarak hazır hissetmek gerekiyormuş demek ki işin özü bu bence ağlatıp sızlatmaya gerek yok bir gün geliyor kendiliğinden bitiyor işte bu kadar, ha bana zor oldu o da ayrı ama olsun o da helali hoş olsun, yaramış olsun da yeter ki başka ne ister bir anne!

Tabi bu sefer de başka bir sıkıntı oluştu ki önceden emerek uykuya daldığı için şimdi de emzirme muhabbeti bittiği için uykuya dalışlar zorlaştı. Hatta yatakta uyumayı reddeder olduk o yüzden yatak hariç (bakınız yukarıdaki resimdeki gibi) değişik mekanlarda çok uyku gelip de sızar hale gelmeden uyuyamaz oldu bu oğlan. Oturma odasında, koltukta orda burda yatak hariç heryerde itinayla uyunur efenim.... Bakalım bu durumu nasıl aşacağız... hadi yeni yıldan beklentim de bu olsun, ha bi de şu tuvalet eğitimi olayı var, kreş e de göndermek lazım ona da alışacak ne de olsa değil mi bunları da bu yıl çözmek lazım. Dedim ya sevmedim ben bu 11'i pas geçsek de direk 2012 desek bunların hepsi gerçekleşirmiydi bi çırpıda!




2 yorum:

Hülya dedi ki...

Gökcüm...atlasak şu yılı diycem bende...ama yinede iyi olsun hoş olsun güzel olsun herşeyiyle herkes için...bende karşıyım dini islam olan bir çocuğa noel babadan çam ağacından vs den hristiyanlığın aktarılması beyninin yıkanması hiç olas değil...derim ki ben kurban bayramını şeker bayramını cocuğa özenerek süsleyerek daha cıvıl cıvıl kutlasakta hem dinimize geleneklerimize hem kendimize hemde cocuklarımıza sahip çıksak diyorum...çokta zor değil esasen ama çağdaş olmaya çalışıp aslında özentilikle cehaletini yayan kesime dur demek nasıl olur bilememekteyim...
2011 yılının güzelliklerle huzurla sevgiyle herşeyin gönlünce olduğu bir yıl olması dileğiyle...canım arkadaşım iyi ki bu sene de benimlesin...iyi ki varsın...iyi yıllara...

göksun dedi ki...

Canım benim ağzına sağlık çok doğru söylemişsin çocuklarımıza kendi gelenek ve göreneklerimizi daha bi sahiplenerek aktaralım ki onlar da çocuklarına arkadaşlarına örnek olsunlar, Ben de iyi ki tanımışım seni ve yolun sonuna dek hep benimlesin, ben de seninle...;D