20 Eylül 2007 Perşembe

EYLÜL ve MEVSİMLERDEN SONBAHAR...

Bazı güzellikler vardır ki mutlaka yaşanmalı ve paylaşılmalıdır! Yaşamın bir amacı da bu değilmidir zaten? Biz insanlar her gün daha iyiye ve daha güzele sahip olmak için çabalarız, bu çabayı yarın hiç olmayacakmış gibi bugünden tadını çıkara çıkara yaşamak gerektiğine inanıyorum. İşte Eylül ayı da benim için öyle. İnsanların çoğu tatillerini bitirip dönerler, Her hafta sonu evlenen insanların sayısı azalır, hatta biter evlilik sezonu da bi süreliğine tatile girer:) Havaların ne çok sıcak, ne çok soğuk olduğu aydır Eylül ayı; istediğini giyebilirsin, kavurucu sıcaklardan sonra Eylül ayında mutlaka yağmur yağar (gerçi henüz yağmadı ama ya-ğa-cak), ki bununla beraber susuzluk problemi de bi nebze olsun ortadan kalkar ve "Toprak" ne güzeeel kokar. Ağaçlar da Eylül de bir başka güzeldir dökülen yapraklar ne muhteşem bi görüntüdür.
Bütün televizyon kanallarında sevilen, beklenen diziler sezonu açar ve bu akşam tv de ne izlesek derdi ortadan kalkar :) Ayrıca mağazalar inanılmaz indirime girer ki bu benim büyük bir heyecanla beklediğim olaydır. Okullar açılır. (eeee okullardan sana ne demeyin bütün yaramaz veletlerin patırtıları bi nebze olsun kesilir) Efenim benim doğum günüm de bu aydadır (hatırlandıysam güzel mesajlar ve telefonlar, şanslıysam da birkaç hediye alırım) ;))
Eylül ayı kapıda bekleyen kışın habercisidir, toparlanmanın hazırlık yapmanın ayıdır. Temizlikler yapılır, çekmeceler düzenlenir, fazlalıklar atılır yerlerine yenileri alınır.
Akşam yemeklerinde mutlaka çorba pişirilir, turşular kurulur, salçalar, reçeller kaynatılır.... Akşamları çay demleyip tv karşısında keyif yapılır. Daha ne diyeyim seviyorum ben Eylül' ü.....

Hiç yorum yok: