10 Eylül 2007 Pazartesi

Çok soğuk ama bir o kadar da hızlı geçen bir haftasonu

Soğuktu; kavurucu sıcaklardan sonra Ankara uzun zamandan beri hasret kaldığı serinliğe kavuştu. Kavuştu ama biz o kadar da hazırlıklı değildik. Yani en azından ben değildim. Meteorolojinin günler önceden hava sıcaklıkları düşecek uyarılarına pek kulak asmamış olsam gerek ki bu hafta sonu inanılmaz üşüdüm. (umarım hasta olmam!) Ama benim de kendime göre sebeplerim vardı tabi... Ne mi? Anlatiyim;


- 08 Eylül 2006 Cumartesi günü çok sevdiğimiz arkadaşlarımız Onur & Feyza'nın Nikahı, akşam da Düğünleri vardı. Nikah kapalı salonda gayet sıcak bir salondaydı. Fakat akşam ki düğünlerinde uzun zamandan beri hissetmediğim kadar üşüdüğümü hissettim ne üşümesi donduuum. Gecenin sonlarına doğru ellerimi, ayaklarımı ve hatta çenemi hissedemez haldeydim. O halde bile inatla masanın etrafında, hatta oynaya oynaya pistte bir elimde fotoğraf makinesi, sırtımda misafirlere üşümemesi için verilen şalla bi o yana bi bu yana şuursuz bi şekilde koşturdum. Soğuk olmasına rağmen çok güzel ve keyifli bi düğündü. Onur & Feyza'ya bir ömür boyu mutluluklar diliyorum.... Ağızlarının tadı hiç bir zaman bozulmasın :)

- 09 Eylül 2006 Pazar günkü üşüme maceramız da piknikte geçti. Ama cumartesi gününden farklı olarak yanımızda montlarımız ve üşüdüğümüzde içinde oturabileceğimiz arabalarla gittik. Önce Kızılcahamam- Soğuksu'ya gittik fakat 8 büyük, 4 bebekle Kızılcahamam daki piknik alanının biraz meyilli olmasından dolayı pekde bize göre olmadığını düşündük ve tekrar arabalara binip Çamlıdere' ye doğru yol aldık. Hemen mangal yakıldı, salatalar yapıldı, karpuz kesildi, Sıcacık Çıtır Ekmekler çıkarıldı, Semaverde muhteşem çay demlendi (en sıcak ve keyifli yanı da oydu zaten) :))

Çok keyifli, jet hızıyla geçen iki günün ardından tekrar pazartesi oldu ve işe başladık. Bu hafta da umarım herkes için çok güzel bir hafta olsun hem Eylül ayının, hem de yaklaşan Ramazan ın güzelliklerini yaşayın :))

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Gez gez, maşallahın var.. :)

gökkuşağı dedi ki...

:))