30 Ocak 2008 Çarşamba

İçimde dolaşan minik bi Balık mı var ne!

Bebişim büyüyor. Günden güne bana varlığını daha da çok hissettirir oldu. Başlarda sadece ben hissediyordum pıt pıt... ları. Fakat o pıt pıt lar benim küçük balığım mı yoksa bağırsak hareketleri mi tam olarak emin olamıyordum! Ama son iki haftadır baya ciddi hissedilir şekilde pıtırtılar olmaya başladı. Bazen aşırı oluyormuş gibi geliyor, şaşkınlıkla beraber komik de geliyor. Gece yatınca ve işyerinde bilgisayar başında otururken daha çok oluyor sanki! Birdenbire kendi kendime gülmeye başlıyorum ama cidden komik geliyor; yaşıyor, oynuyor diyorum insana mutluluk veren bi duygu bu çok özel çoook. Artık babamız da hissedebiliyor pıt pıtları. Tabi o gün ona bi hediye aldıysa!
Orda bile ona özel bi yaşam var uyandığı-uyuduğu, hareket ettiği, az hareket ettiği, çok hareket ettiği... onun keyfine kalmış! Aaaa hareket ediyor diyip elini karnıma koyan insanları bile tanıyor belki de! Ona göre bazen birdenbire duruyor, tam ellerini çektikten sonra tekrar harekete başlıyor! :)) Bunların hepsi bir mucize Allah tarafından bana yaşatılan binlerce kez şükretsem de yetmeyecek olan bir mucize. Minik balığım, mucizem; şimdiden annen seni çoook seviyor.....

4 yorum:

Adsız dedi ki...

mucize...Allahımın bizlere sunduğu bu güzel lütufun tarifi yok...
o mükemmel duyguyu mutlulukla dolan gözlerde anlatamaz sanırım...hareketleri daha da kuvvetlendikçe onunla birlikte yüreğimde güçlenior sanki...şükretmenin insana verdiği o büyük huzur dan başka ne zamanın ne hayattaki başka bişeyin önemi kalmıor...diorum bende kızımaaaa.....kızımmm! nazlımı olcan sen...nazına kurban olsun annen şimdiden...veee başlıor o sevginin mükemmelliği...tarifsiz sevgime söylenecek tek şey kalıor zamansızlıklarda...Sağlıkla sevgiyle huzurla gel bebeğim...

gökkuşağı dedi ki...

inşallah canım bu güzel duyguların ardından kızını kucağına alıp daha da yakından dokunup koklayacaksın bu güzel duyguların katlanarak çoğalmışını yaşayacağız inşallah şunun şurasında ne kaldı di mi? 18 Şubat' a 18 gün :))

An dedi ki...

Küçük bebeğimin içine balık kaçmış :))) oyle keyifli tekmeler atıyor ki sanırım kung fu cu olacak... bebeğimin küçük balığı gel hadi.. 3 nolu anneannen heyecanla seni bekliyor ...

gökkuşağı dedi ki...

Zuzuuumm küçük balığımız şimdiden annanesini çok sefiyor ki senden hareketleri hiç esirgemedi maşallah. :D Ya da cidden kung-fu cu fln mı olcak acep!