18 Ocak 2008 Cuma

Mutlu Başladık Şükürler Olsun...


2008 Yılı ile ilgili ilk ve en önemli beklentim gerçekleşti. Binlerce kere şükretsem yine de az ve yetersiz kalacağını düşünüyorum. Genetik inceleme bitti ve Amniyosentez sonucumuz belli oldu. Şükürler olsun herşey normal. Biz de derin bir "ohhh" çektik ve artık önümüzü daha net görebilmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Artık bu blogda hep pozitif ve keyifli şeylerden bahsetmek istiyorum. Heeeyy bu bloğa girip de yazıları okuyan sessiz çoğunluk yorum yazmıyorsunuz bari dua edin hadi bakiim :D

3 yorum:

Adsız dedi ki...

şükürler olsun...oğluşumuzun bu güzel haberi 2008 in en güzel haberi... huzur bulmak bu olsa gerek evet huzuru bulduk hep birlikte hamd olsun...

bu güzel siteden daha nice güzel haberler almak ümidiyle...sıkı takibindeyim bundan böleee...

Adsız dedi ki...

hayat ne kadar tuhaf..yazdıklarını okuyunca bir kes daha düşündüm bunu.insanın yaşadığı anlar tutmuyor birbirini..şaşkınlık..üzüntü..hüzün..telaş..belki acı..merak..kaygı..hepsi karmakarışık bi şekilde çıkabiliyor insanın karşısına..ama hepsinden sonra gelen ''sevinç''..''mutluluk'' ve''büyük bir huzur'' şükretmeyi öğretiyor insana..şükürler olsun ki sağlıklıyız..hayatın sana her zaman güzellikler ve huzur getirmesini diliyorum..tabi ki hepimize..( sakın rüyamı unutma şeker:)ben onun teyzesiyim:)))

gökkuşağı dedi ki...

10 dakika arayla güzel düşüncelerini paylaşan 2 güzel arkadaşım; isimsiz arkadaşım, Hülyacım ve sıdıkacım :) ikinizi de çoook sefioruzz. Şimdiden teyzelerimiz çok maşallah:)) sadece 2008 değil tüm ömrümüz güzelliklerle geçsin inşallah....