22 Mart 2008 Cumartesi

30+1

Geçen hafta arkadaşım Deniz' le oğluşun kıyafetlerini yıkayıp, ütüledik sağolsun Deniz teyzesi çok yardımcı oldu bize. Ben evlenirken de gelinliğimi giymeme o yardımcı olmuştu, oğluşun kıyafetlerini hazırlamada da yanımda oldu sağolsun.
Babamız da siteyi yakinen takip etmesine rağmen bir türlü yorum yazamıyor. Fakat her okuyuşundan sonra beni de yaz babasından hiç bahsetmemişsin diyerek başımın etini yiyor. Ne diyim oğluş baban sürekli görevlerde, şehir dışlarında sana bebek odası takımı alabilmek için para kazanmaya gittiğini söyledi bana. :D
Bugün itibariyle 31. haftamıza girdik. Normal şartlar altında bir gebelik döneminin 40 hafta sürdüğünü düşünürsek tamı tamına 9 haftamız kaldı. Gitgide azalan zaman beni hem heyecanlandırıyor hem de biraz korkuyorum tabi. Bir yandan oğluşla göz göze gelebilmek ona sarılıp, koklayabilmek için heyecanlanırken bir yandan da umarım bi aksilik olmaz herşey yolunda gider demekten de kendimi alamıyorum.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba canım

geçen hafta beraber çok güzel vakit geçirdik,güldük bol bol

vede ufaklık için çalıştık büyük bir zevkle birbirimize vermedik nerdeyse ütü yapmak için şimdiden bizi ne kadar heyecanlırdı ve mutlu etti.... eee gelsin diye gözümüz yollarda

deniz gözlüm dedi ki...

canımm
o kadar az kalmışki seni görünce acaba benim içinde vakit böyle geçecek mi diyorum:)
hayırlısıyla sen prensinini bende prensesimi kucağımıza alırız inşallah :)

gökkuşağı dedi ki...

Deniz gözlüm seni gördüğüme çok sevindim çok teşekkür ederim güzel dileklerin için. :D Prensesini de sev benim için annesi