7 Mart 2008 Cuma

işte bu da benim yakışıklım














Dün Üçboyutlu Ultrasondaydık. Elimizde hatıra olarak saklayıp, ilerde oğluşumuza göstermek için fazla resim olmaması ve biraz da merakımızdan hem Teknoloji de bu kadar ilerlemişken yararlanmak amacıyla gittik üç boyutluya. Gerçi oğluş bize yüzünü pek göstermek istemedi, kafasını çevirdi, yüzünü elleriyle kapattı hele o eller sürekli yüzünde, ağzında, hatta bi ara parmağını burnuna bile soktu! Bi ara bize bakarak kahkaha attı. Çok tatlı o çoook maşallah ....

4 yorum:

GeCheMe dedi ki...

Yiğenime bak hele.. :)

Adsız dedi ki...

canım benimmm...oyyyy şu güzelliğe bakın...Allahım sağlıkla kavuşmayı nasip etsin hayırlı güzel bir ömrü İnşallah anne ve babasıyla...
çok tatlı şey gökkk yaaa...
içindeki kıpırtıların bu yakışıklıdan geldiğini bilmek sanırım daha da sabırsız yapmıştır seni de...
canım benim ya...Allahım bağışlasın Maşallah...

gökkuşağı dedi ki...

Amin canım teşekkür ederiz teyzesi güzel dileklerin için. Sen kavuştun kızına darısı başımıza inşallah hayırlısıyla. Senle benim gibi Ayşe Naz ve Oğluş da inşallah güzel anlaşacak ve birlikte oyunlar oynayacaklar annesi...

Adsız dedi ki...

Göksuncum hayırlısıyla bebeğine kavuşmana çok az kaldı. Sitene ancak girebildim ve sıkıntılarının hepsine katılıyorum. Bir hamile olarak söylüyorum; bırakmıyorlarki şu durumun tadına vara vara yaşıyamıyoruz ama napalım Allah tek oğluşlarımıza sağlık versin bunlarda atlatılır hayırlısıyla.. yavrum benim şimdiden bebek kokusu sardı etrafımı sanki.. sağlıkla gel küçüğüm aramıza.. Sonay