11 Mayıs 2008 Pazar

11 Mayıs Anneler Günü ve Anne olmama çok az kaldı


Sabah saat 4:30 şiş bir mesane, guruldayan bir miğde ve karnımda yeri birhayli daraldığı için her ne kadar eskisi gibi sıkı tepişmeler yapamasa da daha kesin ve kararlı ittirmeleriyle küçük adamım... Hadi peki kalkalım çok da uykum var şimdi bişeyler yiyip yatınca yine uyuyamayacağım muhtemelen ama napalım alıştık artık :)
Önce lavaboya gidilip bi rahatlanır, ne yesek! Tatlı-tuzlu bugün tuzlu yiyelim fırında börek olacaktı. Kesmedi yine de bi tatlı yemek lazım arkasından birkaç fıstık 2 bardak su bayada susamışız. Balkona çıkıyorum çok soğuk hava sabah ayazı hadi oğluş yatalım bak hiç ses yok etrafta herkesler uyuyor. Küçükken geceleri kalkmaya korkardım belki de karanlıktan korkardım! Hatırlıyorum yattığım yerden genellikle annemi çağırırdım hep duyardı gelirdi ben uyuyana kadar da gitmezdi yanımdan.
Sabah saat 7:00 hiç uykum yok sola dönük yatıyorum kaburgamda bir ağrı, sağa dönn! sağa yatırmıyor ki oğluş ayaklarıyla ittirip duruyor mümkün değil, sırt üstü hayatta yatamıyorum ağzımdan çıkacakmış gibi oluyor. Bi daha lavaboya gitmeyelim. Dönüşte babamıza yer değiştirmeyi teklif ediyorum, belki faydası olur! Tıckk olmadı 2 saat daha fenalık geçirircesine bir sağa bir sola dönerek tamamlıyoruz. Acaba doğmuş olsan da bu kadar saat uyutmayacakmısın oğluşum? Karnımdayken bana mum diktiren velet? Nasıl birşeysin senn?
Gözlerimi açıyorum saat 11:30 sanırım baygın düşmüşüm mücadeleden ama ayaklarımın olması gereken yerde başım, başımın olması gereken yerde ayaklarım var! Babamız da yok yanımızda gitmiş! Sanırım bizim huzursuzluğumuza o da dayanamayıp kaçtı!
Eweet tam tahmin ettiğim gibi oturma odasında uyuyakalmış. :) Hadi oğluş kahvaltı hazırlayalım. Aaa telefonuma msj gelmiş En küçük Annenin Anneler Günü Kutlu Olsun! Eveet bugün Anneler Günü ve ben de anne olacağım çok az kaldı. Annemi aramalıyım annem anneler günün kutlu olsuuun. Annem de benim anneler günümü kutluyor. Sen de annesin artık senin de anneler günün kutlu olsun! Iyyy daha fazla tutamıycam kendimi boğazıma da bişey düğümlendi sanki ben bi ağlasam iyi olacak sanırım! Hadi foşşş....

Hiç yorum yok: