24 Mayıs 2008 Cumartesi

Oğluş' a Kavuşmadan Önceki Mektubum


Artık vakit çok yaklaştı oğlum... Dünyaya "Merhaba" demene o kadar az zaman kaldı ki! Dudaklarımda buruk bir tebessüm... Biraz mutlu, biraz ağlamaklıyım... Son günlerde o kadar duygusalım ki; ara ara gizli sebepsiz göz yaşları akıyor gözlerimden... Sadece ikimizin bildiği bir mucizeydi yaşadıklarımız seninle... Tarif edemediğim "büyülü bir aşk" belki de! Sen bana mecburdun bu yaşadığımız şeyde, ben ise senin kölen... Önce bedenimi ele geçirdin, ardından benliğimi... Tüm bunlar olurken hiç karşı koymadım sana! Senle birlikte sana olan sevgim de büyüdü günden güne... Vazgeçememenin, karşılık beklemeden, neye benzediğini görmeden sevmeyi seninle öğrendim...ve..kendimi bir daha hiç sevemeyeceğim kadar çok sevdim... sen vardın içimde, özledim, bir daha hiç hissedemeyeceğim kadar önemli hissettim kendimi... çünkü sen vardın içimde...
Şimdi... seni hayatla paylaşmama çok az kaldı! Aklıma geldikçe daha zamanımız var nasıl olsa diye erteliyordum hep seni paylaşma fikrini ama şimdi! Düşünüyorum da başka başka sevgililerin olacak, kıskanacağım... Senin için endişelenip, korkacağım... Düşüp, dizini kanatsan, benim kalbim kanayacak... hala içimdeymişsin gibi senin adına kararlar alacağım..hala sadece bana aitmişsin gibi davranacağım... Kızacaksın belki bana, unutacaksın büyük aşkımızı..."off yaa" diyeceksin "ben büyüdüm artık annee" diye kafa tutacaksın bana... Anlamayacağım tabi ki... Yaşadığımız bir mucizeydi... hiç unutamayacağım.. ve hep yaşayacağım Efe'm oğluşum... Allah' ın izniyle gel bebeğim bekliyorum...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

GOKSUNCUM MERHABA
CANIM DUYGULARINI O KADAR GUZEL IFADE ETMISSIN KI BUGUN EFEYE YAZDIGIN MEKTUBU 3.KEZ OKUYUSUM HER OKUYUSUMDA BIR KEZ DAHA DUYGULANDIM...EFECIM SENIN BU ANNENLE DENIZ TEYZEN COK MU DUYGUSAL NE?
BASTAN BERI ONUN VARLIGINI OGRENDIGIMIZDEN BERI O KADAR GUZEL DUYGULARLA IFADE ETTIN KI KENDIMI HEP YANINDA SENINLE BERABER SANKI AYNI SEYLERI YASAMIS GIBI HISSETTIM.
CANIM INAN BENDE SENIN KADAR SABIRSIZLIKLA BEKLIYORUM EFECIGIMZIN BIR AN ONCE SAGLIKLA SIHHAT ICIN DE ARAMIZA KATILMASINI...

gökkuşağı dedi ki...

merhaba canım benim; hayat böyleymiş canım bundan 9 sene önce biz okuldayken biri bize bunları yaşayacağımızı söyleseydi hayatta inanmazdım. Meğer oluyormuş insanlar değişebiliyormuş! Minik bir varlık neler yapabiliyormuş! Daha da neler olacak bakalım hayatımızda...

Adsız dedi ki...

canım gökcüm...gördüğüm en güzel hamişsin sen :)
hamişliğimdeki o güzel duyguları seninle yeniden mutlulukla yaşıyorum...değeri hiç bir şeyle ölçülemeyecek muhteşem duyguyu Rabbim nasip ettiği için çok şükürler olsun! canım benim ne de yakışacak annelik annelik sana...annelik bambaşka bişiy canından öte olmanın tarifi yok. yavruma her baktığımda dünyanın en şanslı insanıyım ben diyorum...evet biz anneler çok şanslıyız.
güzel yavrum efeciğim sağlıkla gel bebeğim hülya teyzende sabırsızlıkla bekliyor gelişini ve seni şimdiden çok seviyoruz biz ayşenaz la...hayır dualarla sevgiyle saglıkla gel yavrum...bahtında senin gibi güzel olsun canım bebeğim...

gökkuşağı dedi ki...

saol canım benim sen de öyleydin bi melek taşımanın verdiği güzellik olsa gerek Allahın bi hikmeti işte bu da. O duyguları ben de yaşarım inşallah canım allah isteyen herkese de nasip etsin. Oğluşu o kadar çok çağırıp bkleyen var ki sanırım eli kulağında gelmek üzere canım sancılarım başladı bile...