30 Ocak 2009 Cuma

Ce EEEEE.....


Bu günlerdeki favori kitabımız Gidayda. Durup durup onu okuyoruz. Oğluş tam bir kitap dostu :D

Serinin diğer kitaplarına da bu kadar ilgi gösterecek mi bilemiyorum! İlk fırsatta alıp denenecek tabi ki.


Hani şu bahsettiğim inci dişlerimiz bu resimde biraz belli oluyor sanırım! Oğluş fotoğraf makinasının tadını oldukça merak ettiğinden dolayı ancak bu kadar yakınlaşabiliyorum!

Bir diğer merak konumuz bulaşık makinası; örümcek maceralarımız başladı başlayalı oğluş özgürlüğünü ilan ilan etmiş durumda. Geçen akşam bulaşık makinasını açar açmaz koşarak makinanın yanına geldi ve sanki bir hazine bulmuş edasıyla bir bakışı vardı anlatamam :D Yürü be Efe oğlan seni tutabilene aşkolsunn....

3 yorum:

GeCheMe dedi ki...

O örümcek olayına bayıldım, ben geleyim tek tek tüm tabakları kıracaz birlikte.. ;) Anası babası yenisini alsın.. :Pp

Unknown dedi ki...

ÇOOOOOOOOK tatlı olmuş bu yumurcak...
sarılıp öpesim geliyo...

Denizyildizi dedi ki...

canim buyudukce tatlilasiyo
bu oglan bide sevimli sevimli gulmuski yerim ben onu...