21 Ocak 2009 Çarşamba

Yeni Yıla maceralı bir giriş!

Özetini çıkarıyorum geçen yılların; ne çok şey olmuş, yaşanmış, ama benim yaşam grafiğimde şimdiye kadarki pik noktamdı 2008 acısıyla tatlısıyla! Hayatımın en değerli varlığı oğlumu gönderdi bana tanrım. Ne kadar şükretsemde o kadar yetersiz kalıyor ki...
Geçen sene bu zamanlarda amniyonsentez sonucumuzu bekliyorduk, çaresiz... Şimiyse oğluşla geçirdiğim mutlu anlar...
Muhasebesini yapıyorum herkesin; iyileri bi tarafa, kötüleri bi tarafa ayırıyorum. Ailem ve dostlarımla geçirdiğim güzel zamanları gülerek anımsıyor, Dost zannettiklerimi ise affetmeye çalışıyorum!
Hayat o kadar güzel ve kısa ki küçük hesaplar yapmaya değmez diyorum (Anlayana tabi :D )
İnşallah her geçen yıl bir öncekinden de güzel olur tüm dünya için....

Yılbaşında oğluşumuzu da alıp taaa uzaklara Dubaiye gittik. Her ne kadar ben orada da hasta olarak gezsem de Allahtan oğluş iyileşmişti. Hatta küçük tavşanım 2 dişini de burada gitmeden patlattı. İnci dişlerimizi ilerleyen yazılarda yayınlıycam inşallah. Ne zaman fotoğraf makinesiyle oğluşun yanına gitsem ağzını açmayı bırak, fotoğraf makinasını elinden zor alıyorum. Ama çabalarım sürüyor uygun pozu yakalayacağım inşallah :D

İşte Dubai gezimizden kareler (700 küsür fotoğraftan birkaçı :D )




İşte bizi Dubaideki evlerinde ağırlayan dostlarımız; Deniz ve Ercan. Geçen sene de yeni yıla birlikte girmiştik. Bu sene de çok güzel oldu tekrar teşekkürler Deniz teyze ve Ercan amca...


Oğluşla Yunusların şovunu izleyip,

Fotoğraf çektirdik

Alışveriş merkezleri gezildi...


Tekne turu atıldı




Palmiye adasına gidildi.

Duty Free canavarı oğluş :D



Veee eve dönüş...

Dönüşte evimiz baya bi soğuktu giderken kombiyi kapatmamız ve dönüşümüze kadar dışarda kar yağmış olduğundan dolayı evi ısıtmamız 2-3 günümüzü aldı....

Vee Bir Şiir...

Bilirsiniz sözümde hep durmuşumdur, duracağım
Sevgilime söz verdim ben yirmi yıl yaşayacağım
Düşmanlarım sevinmesin yirmi yıl sonra yok diye
Belli değil yirmi yıla ne zaman başlayacağım
Aziz NESİN


4 yorum:

Denizyildizi dedi ki...

Canim benim,
sizi agirlamak guzeldi insallah sizi memnun etmisizdir kisa zamandan dolayi bazi gezemedigimiz yapamadigimiz seyler olsada...
Cok guzel bi hafta gecirdik yogun ama guzel,insallah tum yeni yillara boyle guzel gireriz.
Ercan amcasi ve Deniz teyzesi efeyi opuyor..

sıdıka dedi ki...

canm çoook guzel fotolar..ama burda bir kaçını gördüm 700 ünü de görmek istiyorum:Defem ne guzel gezmiş oyle..ama en çok palmiye adasındaki fotoyu sevdimm..bi de en sonuncu evde efemin donuş pozunu..ben yerim onu gökcun gülüşüne bak:Dmaşallah.. ozledim walla..

Hülya dedi ki...

bayıldım tek kelime ile herşey cok güzel...o oğluşun tatlı gülüşü varya yerim ben onun poz veren suratını...
bende diğer fotoları görmek istiyorum ona göre...eve dönüş pozuna da bittim yaaa...evler yakın değilki bir cırpıda gelip bir yakalasam oğluşu...neyse ilk fırsatta artık :)))

gökkuşağı dedi ki...

Deniz; canım çok güzeldi.Dubaiden ziyade sizi görmek ve sizinle birlikte olmak gerçekten çok iyi geldi.Tekrar tekrarı olması dileğiyle teşekkürler...
Sıdıka; canım çok teşekkür ederiz. E o zaman en yakın zamanda fotoların geri kalanını da izlemeye bekliyoruz. Biz de özledik :D
Hülya; canım aynen sıdıkayla beraber atlayıp gelseniz şöyle sabahtan akşama kadar kalsanız özlem gidersek ne iyi olurdu. Bi organize olsanız diyorum!